Idag när vi grillade konstaterade jag och Lökken att kött ser faktiskt otroligt mycket bättre ut tillagat än rått. Kolla bara på bilderna nedan.
Överst är köttet precis pålagt på grillen och under har det fått lite färg på ena sidan. Det precis pålagda köttet ser nästan lite makabert ut faktiskt.
Tur att man inte äter särskilt mycket rått kött helt enkelt.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
Omväg
-
Tog en liten omväg via diket för ett par veckor sedan...
En snäll bonde i traktor kom förbi och drog upp bilen åt mig. Fina lilla
bilen verkar oskadd men är...
Första gången någon skriver rakt på sak
-
Om vad som händer i svenska skolan. Hur var det nu? Minskar klyftorna?
http://www.aftonbladet.se/kultur/kronikorer/linderborg/article19492419.ab
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar