Nu på lördag är det konsertdags. Jag, Johanna och Rebecca ska till Eskilstuna och se Kent uppträda. Det lär vara fler där än vi som ska se dem men det är vi som åker dit tillsammans. Tydligen är Håkan Hellström förband vilket inte är någon av mina favoriter men det får duga. Blir bara vädret bra kan det bli en riktig kanonkväll så vi får hoppas på det!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
17 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar