Jag vet att det varit lite tunt med bloggandet de senaste dagarna och skyller jag helt på jobbet. Så här första dagarna suger det musten ur en så bloggandet har fått stå tillbaka lite.
Förhoppningsvis har inte detta påverkat era liv negativt alltför mycket. Jag lovar dock att så fort det bara går komma igång igen så ni får något att fördriva tiden med.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan
1 kommentar:
Alternativet verkar bra. Ska nog testas./BA
Skicka en kommentar