Igår pratade jag om räkor som kräftor och imorgon är det dags att
prova hur gott det är. Ska strax koka lagen och sen får de stå och
gosa till sig till imorgon. Detta blir en slags andra
kräftskiveövning och blir detta test bra kommer jag föreslå det som
ett komplement till kräftor. Något för dem som vill få i sig lite mat
men inte grisa ner sig totalt.
Det är krondill på bilden om någon undrar.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar