Imorgon är det dags för en lite dagstrip till kungliga huvudstaden Stockholm. Helst av att skulle jag vilja passa på att spränga slottet men det lär inte Johanna gå med på. Istället är det tänkt att vi ska gå på Skansen och så på Vasa-museet. Sen var det något mer också som jag inte minns men det är säkert kul det också. Räkna med stenhårt bloggande så ta ett par timmmar ledigt från jobbet och följ våran trip i Stockholm!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
17 timmar sedan
2 kommentarer:
Aquaria vattenmuseum (Johannas anm.)
Väntar spännt på uppdateringar.
Har ni inte åkt än?
/Storbloggarn
Skicka en kommentar