Precis som utlovat blev det en riktig blecka igår. Det var fullt ös medvetslös från första sekunden. Väl hemma vid 3 på morgonen somnade jag innan huvudet hann landa på kudden.
Kvällen i sig tyckte då jag var grymt trevlig med god mat och en hel del dricka. En hel del bilder blev det ju också. Av respekt till mig själv och andra inblandade har jag gallrat en hel del och valt ut de minst oanständiga bilderna. Klicka här för att komma till galleriet.
Sista dagen on site
-
Ja, i eftermiddag drar jag upp till Kramfors. Blir distansjobb imorgon och
sen gräsklippning och friidrottstävling. Kommer nog vara som ett vrak på
sönd...
20 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar