Det är få saker jag avskyr mer än djurplågare. Nu är det några
osnutna ungjävlar som jagar fåren som finns på Önsta Gryta så Polisen
måste vara där och vakta. Det skulle inte kännas fel om Polisen fick
använda skjutvapen mot dessa slynglar. Inte för att döda men för att
skada. Det är nog det enda språk de förstår.
Sista dagen on site
-
Ja, i eftermiddag drar jag upp till Kramfors. Blir distansjobb imorgon och
sen gräsklippning och friidrottstävling. Kommer nog vara som ett vrak på
sönd...
22 timmar sedan

2 kommentarer:
Är det Bottenhamsupporters som är det värsta du vet?
Bottenhamsupporters som plågar djur är värre.
Skicka en kommentar