Det är få saker jag avskyr mer än djurplågare. Nu är det några
osnutna ungjävlar som jagar fåren som finns på Önsta Gryta så Polisen
måste vara där och vakta. Det skulle inte kännas fel om Polisen fick
använda skjutvapen mot dessa slynglar. Inte för att döda men för att
skada. Det är nog det enda språk de förstår.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan

2 kommentarer:
Är det Bottenhamsupporters som är det värsta du vet?
Bottenhamsupporters som plågar djur är värre.
Skicka en kommentar