lördag, maj 03, 2008

Osovmorgon

Imorgon ska jag som jag tidigare berättat om jobba några timmar på förmiddagen med anledning av en uppgradering av vårat affärssystem. Det kändes enkelt att tacka ja till att jobba för några veckor sedan men nu är det är dags är det inte lika kul längre. Hade hellre varit ledig hela dagen imorgon också. Men men, nu är det som det är. Och väl på plats imorgon känns det säkert inte så hemskt. 

07.30 ska jag vara på jobbet och kommer förmodligen därifrån efter 12. Testerna kommer inte ta så lång tid men det är andra man måste vänta på så man får snällt vara där så länge. Får väl passa på och göra reseräkning och annat om det blir dötid. 

Ikväll ska jag och Johanna ner på stan och äta. Riktigt vad det blir är inte bestämt än men bara det är gott så är jag nöjd. Det kommer förmodligen lite bilder på bloggen senare. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Var tog bilderna på den goda maten vägen?/Matfantasten.