söndag, september 07, 2008

Vilken superhelg! (ej att förväxla med suparhelg)


Utan att ljuga eller överdriva det minsta kan jag konstatera att denna helg nog är den bästa på jag vet inte hur länge! Det har inte varit några saker som måste göras eller något planerat. Jag har bara kunnat koppla av och göra det jag känt för. Igår gjorde i princip inget alls men idag har jag ägnat mig åt sånt jag skjutit framför mig ett tag. Har dels tagit backup till skiva på bilder och håller nu på att göra samma sak med all musik. Dessa skivor ska sen förvaras någonstans säkert utanför lägenheten. Jag tar regelbunden (hyfsat iaf) backup på allt till en extern hårddisk men skulle något hända, inbrott eller brand t ex, så försvinner ju allt ändå. Har man backup någon annanstans undanröjer man den risken.

Måste säga att det är himla tidfredsställande att ha tid att syssla med sånt här! Bäs att passa på för nästa helg börjar det hända saker igen. Ska på en bröllopsfest på lördagen och fredag veckan efter är det fest med jobbet på Sundbyholms travbana. På torsdag samma vecka är det dessutom konsert med Coldplay på Globen vilket jag verkligen ser fram emot!

Inga kommentarer: