måndag, september 22, 2008

Det som göms i snö...

kommer upp i tö sägs det. I det här fallet var det en sladd som
försvunnit. Dock ej i snö men väl någonstans där jag inte kunde hitta
den. Jag letade på kontoret och i väskan jag har till jobbet men den
var ingenstans. Började känna lite stress över att den var borta
eftersom jag använder den för att synka telefon med datorn och när jag
inte kan det så har jag ingen kontroll över mitt liv eller vad jag ska
göra på dagarna. Först misstänkte jag att jag supit bort den i fredags
efter festen för jag var in på kontoret för att hämta väska när vi kom
tillbaka. Det kändes dock inte helt sannolikt eftersom jag var duktig
och plockade ihop grejerna innan festen just för jag inte skulle stå
och riva mitt i natten. Nu när jag kom hem letade jag i samma väska
och vad låg där om inte sladden?! Så nu är jag lugn och lycklig igen.
Ska genast dra igång en synk så jag kommer ikapp med det jag missat
tidigare under dagen.

Inga kommentarer: