onsdag, september 24, 2008

Rickard- Inte bara trucktreparatör


Ni återkommande bloggläsare minns att jag här berättade för några veckor sen om hur mitt telefonnummer angetts på en lapp med rubriken truckreparatör. Jag kan berätta att det är inte den enda saken jag förväntas klara av. Sedan några veckor tillbaka får jag också mail om zoomsegling. Det verkar vara nån slags segling helt enkelt och jag kan få delta i träningsläger och svara på enkäter.

Hur de fått min mail har jag ingen aning om men en av dem som skickar har nästa samma efternamn, Almquist, så det har väl skett någon förväxling pga det på något sätt. Kanske har den personen en släkting som heter Rickard, vad vet jag?

Jag har ännu inte orkat kontakta dem och meddela om missförståndet för vem vet, kanske dyker det upp något smaskigt i ett mail en vacker dag?!

Inga kommentarer: