lördag, september 20, 2008

Vad kul det var igår!

Måste bara skriva några korta rader om hur kul det var på gårdagens företagsfest. Förutsättningarna inför var inte de bästa för min del eftersom jag sovit så lite nätterna före och på eftermiddagen kände jag mest för att åka hem och sova. Nu gjorde jag dock inte det utan följde med vilket jag är himla glad för idag.

Det var nämligen en väldigt kul fest med god mat, hyfsat bra musik och så var det jättebra stämning. Kicki Danielsson var där och hade allsång och sjung sina största hits. Jag kände ren skräck när hon gick runt med mikrofonen bland publiken men jag klarade mig helt från att behöva sjunga i den. Hennes uppträdande var det inte något större fel på men hon skämtade väl lite väl mycket om sig själv och vad som skrivits om henne i media.

Första timmarna gick lite segt men sen försvann tröttheten och det gjorde även timmarna. Helt plötsligt var klockan 23 och första bussarna skulle åka hemåt. Det var dock så många som skulle åka då att jag kände det var bättre att vänta på nästa buss som skulle gå 00.30. Vi var inte så jättemånga kvar den tiden men vad gjorde det när det ändå var så kul?!

Som ni märker är jag helnöjd med gårdagen och kan säga att ni som inte var där verkligen missade något!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur att vi som inte var där inte missade nåt då! / Soffpotatisen