fredag, december 28, 2007

Nyårsdeltagare (kom ta mig långt härifrån)

Nu tror jag deltagarlistan till årets nyårsevent är spikad.

- Jag (Finns på Facebook)
- Johanna (Ej på Facebook)
- Robban (Finns på Facebook)
- Rebecca (Finns på Facebook)
- Sara (Finns på Facebook)
- Anneli (Facebook-status okänd)
- Peter (Facebook-status okänd)
- Mattias (Facebook-status okänd)
- Erica (Saras kompis som även finns på Facebook för alla er som vill bli kompis med henne där. Det kan löna sig eftersom hon är läkare och säkert kan skriva ut häftiga piller som t ex Stilnoct utan större bekymmer...)

Även om jag inte kan se in i framtiden men något säger mig att det kan bli en del bilder tagna under eventet och att de dagen efter publiceras här på bloggen. Tänk på det innan ni dricker alltför mycket. Själv håller jag mig alltid lugn och sansad som ni säkert känner till.


Bilden ovan är från nyår 2005 när det kändes modernt och häftigt att härma rörelsena från från Brandsta City Släckers slagdänga "Kom och ta mig (långt härifrån)". Låten är dock från 2002 så varför det kändes så rätt 3 år senare är fortfarande ett mysterium för mig. En vild gissning är alkoholen hade en fot med i spelet...

Inga kommentarer: