onsdag, december 26, 2007

Facebook

Jag har mer och mer börjat inse att för att accepteras i samhället
måste man finnas på sajten Facebook. För någon månad sen skaffade jag
mig ett konto där men har inte orkat engagera mig särskilt mycket.
Härom dagen fick jag veta att det räcker inte att finnas på Facebook
utan man måste även ha kompisar där. Det räcker alltså inte att vara
kompis med någon på riktigt utan det måste också bekräftas på
Facebook. Mina 3st kompisar jag lyckades skrapa ihop tidigare är inte
mycket värt så idag gjorde jag en insats och la till några fler så när
de väl bekräftat att vi är kompisar har jag 6st kompisar på Facebook.
En ökning med 100% vilket jag är väldigt nöjd med!


Förutom att lägga till några fler kompisar laddade jag dessutom upp en bild på mig själv så att alla jag redan känner vet hur jag ser ut.


En del kanske oroar sig för att detta ska gå ut över bloggandet men frukta inte- bloggen är min första prio även fast jag finns på Facebook!

Inga kommentarer: