onsdag, december 26, 2007

Mera julfirande

Igår var vi hemma hos mina föräldrar för årets andra julfirande. Precis som väntat åt man alldeles för mycket men det är ju svårt att låta bli när det är så gott. I år försökte vi oss på en jul utan julklappar och istället köpte var och en lotter för 200kr. Vi hade alltså lotter för 1000kr men inte sjutton vann vi några stora pengar för det. Total vinstsumma var runt 250kr. För det kommer vi köpa nya lotter så än är inte möjligheten att bli rik över. Nu blev inte julen helt klapplös ändå eftersom mamma och pappa hunnit köpa lite innan vi bestämde oss att skippa dem. Jag fick, som ni såg igår, Simpsons säsong 10 så nu har jag ännu mer att kolla på. Frågan är bara när man ska hinna... Som vanligt finns det lite bilder att kolla på och ni hittar dem här.

Snart ska vi tvätta bilen och jag ska laga punkteringen på min cykel eftersom det är dags att jobba igen imorgon. Får se hur länge det dröjer till det blir punktering igen..

Inga kommentarer: