Efter helgens torka får Mattias hålla fingrarna i trim på
forntidsmaskinen. För er kids som undrar vad det är kan jag meddela
att det kallas skrivmaskin och det är som en simpel dator som skriver
direkt på papperet så man inte behöver en skrivare. Uppfanns någon
gång strax efter dinosaurerna gick under. När det var får ni googla
fram.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar