Det tar ju sån j-a tid och så är det så j-a massa krångel. Helvete
helvete helvete vad tid det tar.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan

4 kommentarer:
Du är snart där själv!!!
/"En som kommer före..."
Det var inte snällt av dig, tänk när du är där själv. Alla blir vi gamla och saktfärdiga/Tänk om.
Ta genast bort bilden på mig!
/Tanten på bilden
Kanske borde söka hjälp för stress o humör !!! Andas lungt o räkna till tio....
/ Senildement
Skicka en kommentar