Den här helgen kommer verkligen inte gå till historien som någon vidare bra mathelg. Pizza i fredags, pizza i lördags och så kebbe till lunch idag. Inget hemlagat alls... Det är ju faktiskt så illa att man skäms. Ikväll blir det dock lite upprättelse för då ska det bli något med lax och räkor. Har inte bestämt precis exakt vad än men det brukar ge sig på affären. Rapport kommer senare ikväll.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar