iPhone är verkligen en kul pryl som bara blir roligare med tiden.
Senaste roligheten är ett receptprogram från Arla som är en slags
digital kokbok. Ett par hundra recept uppdelade i olika kategorier.
Hur kul som helst!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

1 kommentar:
Coolt
Synd jag inte gillar den :)
Blir en G900 för mig istället, så får gruva mig för att programmet inte finns till den :)
Skicka en kommentar