Arsenal spelar Champions League och gissa vem som dömer? Peter
Flöjtfel såklart! Då är det knappt någon idé att gå på plan för det
innebär att matchen redan är uppgjord. Kommentatorerna sa just att
motståndarna hade en tolfte spelare ikväll men jag säger de har 13
med Flöjtfel. Det känns så trist för sporten när det är på det
här viset.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar