Jag kan varmt rekommendera crème fraichen på bilden. Tyvärr görs
den av Milko och jag har inte sett den här i Västerås men har ni
vägen förbi t ex Dalarna så tycker jag ni ska köpa på er ett parti.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan

2 kommentarer:
Hallå
Milko finns bara på Willys i Västerås, gör ett försök där.
// Kossan
Muhahaha....finns i varenda liten snabb butik och större här i trakterna. Måste testas
Skicka en kommentar