Efter ett barnkalas med massa fika sitter det fint med en rejäl
omgång mat på Donken. Nu hem till Family Guy!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

2 kommentarer:
Ingen möjlighet att kommentera inlägget nedan.
Kontrar med denna:
http://www.youtube.com/watch?v=hiv8k-kZi08&feature=related
Bästa Family Guy hittills!!!
/Esa-Pekka
Jag trodde du slutat med skräpmaten! Nyttiga kocken
Skicka en kommentar