Det märks att butikerna blivit mer noggranna med sin märkning. Nu vägar de inte längre sätta en etikett helt över en annan trots att datum och ursprung är samma. Visst är det bra att de är mer bevakade och inte kan fuska hur som helst men det här görs ju mest för att inte få dålig publicitet och inte för att underlätta för kunden.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar