Efter att ha kastat i oss kebben bar det av till sjukhuset specialistmödravården för ännu en kontroll. Ska bli spännande att få veta hur mycket det är kvar av livmodertappen denna gång. Efter detta ska jag till jobbet för 3 möten och efter det en liten fest. Det är avslutningsfest i projektet jag var med på i vintras. Ska bli kul och så tror jag det blir god mat. 3-rätters är utlovat nämligen. Räkna med rapport här på bloggen senare ikväll.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar