Jag råkade ställa en thekopp på Johannas brev till Försäkringskassan men som tur var blev inte innehållet skadat. En liten fläck blev det men den syns inte. Hade det varit en allvarlig skada skulle jag nog inte kunnat komma hem ikväll. Att fylla i såna papper är ett heltidsarbete så i princip måste man vara sjukskriven för att hinna med att ordna allt.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
17 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar