Egentligen är väl inte jag rätt person att klaga på soffliggare men
efter varje tävlingsomgång har det stått i kvällstidningarna att fel
låtar gått vidare. Det måste ju betyda att de som röstar på t ex
Aftonbladet är för snåla för att ringa och rösta och verkligen vara
med och påverka. Röster hos en kvällstidning ger ju inte en plats i
finalen direkt. Jag tycker i alla fall det var kul att Frida gick
vidare för hon vi fick se lite äkta glädje och inte Carolas överlägsna
botox-leende. Ok, nu var inte Carola med denna omgång men det är ändå
roligare med Frida än Carola. Vilken dag i veckan som helst faktiskt.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar