Telefonförsäljare är ju bland de lägst stående livsformerna och de kan verkligen inte ha någon skam i kroppen när de ringer till folk på helgerna! Jag känner verkligen inte för att diskutera med någon mupp på helgen varför jag inte vill ha olika saker. Visst skulle man kunna anmäla sig till Nix men företag man redan handlat med får ju ringa ändå så man blir ju inte av med alla ändå. Och så har man lärt sig några nummer de ringer ifrån så man helt enkelt kan skita i att svara.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar