Petter har redan konstaterat det på sin blogg men det tål att
upprepas- framgångarna för Arsenal bara fortsätter! Idag seger mot
Sunderland hemma och fortsatt serieledning. Liverpool fortsätter gå
knackigt och lyckades bara få oavgjort mot Bottenham hemma. Det var
riktigt nära att Liverpool åkte på torsk för kvitteringen kom först i
90:e minuten.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan


1 kommentar:
Heja Arsenal!!!!
/P
Skicka en kommentar