Man börjar undra om Petters kompis är tillbaka på Pitchers igen när
man ser att de dragit samma belopp 2 ggr på mitt kontokort. Jag
handlade för 300+48kr men de har dragit 300kr en gång till. Suck...
Så nu måste man dit och härja för att få tillbaka pengarna.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

2 kommentarer:
Suck... samma här 2x400kr. Hu gör du när du härjar?!?
//R
Det är ingen slump att man slutat att betala med kort på Pitchers.
Jag hade ju hoppats att ni skulle ha lärt er det.
/37500:-
Skicka en kommentar