I alla görommig-program säger de att när man rakar ansiktet ska man
raka i skäggets riktning och inte mot det för att minska irritation.
Om så är fallet undrar jag om det är fel på mig? Hur mycket jag än
försöker raka i skäggets riktning blir det massa stubb kvar. Rakar
jag däremot i andra riktningen blir det lent och fint. Ljuger alla
program eller är det något fel på mig?
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar