Idag är jag hemma och är nuvig. Har legat nästan hela helgen och
vilat men det är inte riktigt bra än. En del kanske tycker detta är
ett sammanträffande när min nya telefon kommer idag. Jag vill dock
kraftigt och bestämt dementera alla såna rykten. Ni kan fråga Johanna
som kan intyga att jag var mycket nära att dö i helgen. Nehepp, om
man skulle gå och hämta ut telefonen kanske?
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar