Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan
"I have spoken"
4 kommentarer:
A-linan *klapp klapp klapp*
Det behövs nog en hel del sådana på nyårsafton. Kanske något att dela ut till hund- och kattägare./Skotträdd
"Kanske något att dela ut till hund- och kattägare./Skotträdd"
Ja, kanske särskilt till hundägare. Hundar skäller ju trots allt högre än katter jamar.
/Decibel
Mums, vad gott det ser ut! Men varför äter du inte kakor istället?
/Kakmonstret
Skicka en kommentar