1. Jag skulle heller inte vilja att någon spelade piano på morgonen.
2. Löser vuxna människor konflikter med SMS? Är det nåt fel att
träffas och prata? Särskilt som man inte bor så långt från varandra.
Håller man sig till SMS kan man gott skylla sig själv tycker jag. (I
artikeln kan man läsa att till och med mamman till pianospelaren
skickade SMS till grannen...)
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar