Idag fick jag tillbaka pengarna jag dubbeldebiterats från banken. Det
tog ett tag men nu är de som sagt tillbaka. Nu kan jag inte skylla
hela fördröjningen på banken för jag har dragit på det i några veckor
att skicka in reklamationen. Den skickade jag in i onsdags förra
veckan så när de väl fick den gick det riktigt fort. Och Rickard är
rätt nöjd igen.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan

1 kommentar:
Så nu kan du använda kortet på Pitchers igen på fredag......
/Kort-kort
Skicka en kommentar