Jag som i början av månaden oroade mig för att det inte skulle gå att
nå 1000 inlägg innan 2007 års utgång kommer ha fel. I och med detta
inlägg är jag uppe i 991 st- bara 9 kvar till 1000 alltså!! Räkna med
att det magiska antalet nås någon gång i början på nästa vecka. Sitter
nu och funderar på hur detta ska firas. Något kul ska jag kunna hitta
på.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar