fredag, juli 20, 2007

Danmark nästa

Tidigt (nåja) imorgon sätter vi oss i bilen och åker mot Danmark. Första stopp blir i Göteborg för färja över till Fredikshavn. Sen bär det av till en stuga nånstans vid staden/orten Hals. Förutom jag och Johanna ska mina föräldrar med på resan. Både kul och tålamodsprövande alltså.



Kaninerna ska under tiden skötas av Sara. Ska bli intressant hur hon klarar uppgiften som kanin-vakt.

Självklart kommer det bloggas friskt från resan så ni någon gång efter 11 imorgon kan ni sätta er vid datorn och trycka på 'ladda om'-knappen (F5 tror jag, Petter kan säkert bekräfta) och följa vår spännande resa.

Det är inte så mycket inplanerat än så länge men vi ska iaf till Skagen och bland annat äta räkor. Mycket räkor. Sen har Johanna aka "The Scratcher" fått för sig att vi ska åka till Legoland. Det är bara 24 mil ca från där vi ska bo så vi för väl se hur det blir med det. I övrigt hoppas jag det blir fint väder och att vi kan grilla en del.

För er av som läser denna och jobbar på ABB Cewe-Control säger jag bara: Lycka till! Hoppas inte produktionsstoppet av PST/PSTB eller 10 veckors leveranstid på stora AF kommer ge allt för mycket huvudvärk. Jag är inte det minsta ledsen för jag fick sen semester i år med tanke på de problem som finns. Tänk på att det som inte dödar det härdar!

1 kommentar:

Anonym sa...

F5 är helt korrekt. Synd att det inte finns en sån knapp på mobilen.
/P