tisdag, juli 17, 2007

Bloggen fyller 1 år idag

Idag fyller faktiskt denna blogg 1 år! Ja tiden går verkligen fort när man har roligt och denna blogg är ett klart bevis på det. Självklart måste en sån här stor sak firas ordentligt och det har jag gjort genom att äta två nektariner på kort tid. Innan kvällen är slut kommer det garanaterat hunnit bli minst två till. Men är det fest så är det! Jag vill såklart tacka min enormt stora skara med fans som följt med här under året som gått. Jag räknar kallt med att ni fortsätter följa med åtminstonde ett år till.

För alla er som älskar statistik kommer här lite sådan. Nedan är ett diagram över hur antalet inlägg fördelat sig under året. Totalt är det 384st (detta ej inkluderat) vilket innebär i snitt strax över 1 inlägg om dagen. Inte så illa om jag får säga det själv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Och keep up the good work!
/P