torsdag, januari 18, 2007

Tack!

Vi vill bara kort tacka alla skänkte oss en tanke via SMS, mail eller på annat sätt. Det betydde mer än jag trodde var möjligt mitt i allt elände. Ensam är inte stark tydligen.

Om ni inte redan gjort det tycker jag ni ska kolla på bilden i förra inlägget. Vi fick ha honom hos oss ett tag igår efter förlossningen samt en kort stund idag och helst ville man inte sluta titta. Först fick vil hålla i honom och sen bäddade de ner honom i en liten liten säng. Man skulle kunna tro att det var obehagligt eftersom han inte levde men det kändes riktigt bra. Hade vi inte gjort det skulle vi sannolikt ångrat oss för resten av livet.

Sist vill vi nämna hur fantastiskt underbar personalen på sjukhuset var. Vi har blivit så otroligt bra omhändertagna att jag nästan överväger att betala dubbel landstings-skatt! Obeskrivligt bra var de allihopa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill framföra mina varmaste tankar till er. Jag har tänkt mycket på er och er lilla Gosse. Ta hand om er. Kram Eva

Anonym sa...

Såg just bloggen. Tänker på er!

//R