Gräsklippning och löpning
-
Ja, det blev även några kast för Ina på IP.
Fick ihop dryga 10 km. Och sen ett par timmars klippning. Jag pallade inte
mer så nu kolla lite friidrott på svt...
15 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar