Jag var precis på Ica Haga och handlade lite till maten. Vad tror ni står i ingången om inte en elförsäljare. Strax före klockan 20 på en lördag!! Det är ju makalöst. Ska man inte ens kunna få handla ifred en lördagkväll utan att bli antastad?
De frågade om jag bodde i lägenhet men jag svarade bara att jag inte vill byta elbolag och gick vidare. Jag är såååå trött på dem nu.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar