Idag på jobbet fick vi reda vem som blir ny chef på avdelningen jag jobbar. Det blir en tjej som heter Ewa som jag jobbat med tidigare och det blir säkert jättebra.
På väg hem från jobbet kom jag på vad det bästa med det hela är. Hon har tidigare sagt att hon tycker jag tjänar för lite och nu när blir min chef är det bara för henna att ordna till det. Upp till bevis helt enkelt.
Hoppas hon inte läser bloggen bara. Då måste jag byta adress till den.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar