Ja det har verkligen inte bloggats mycket från min sida den här helgen. Igår var jag mest trött efter tre dagars resande och idag har jag bara inte kommit på något att blogga om.
Efter jag skrivit klart detta inlägg ska jag duscha och sen gå och handla mat. Finns möjlighet till matbild senare idag alltså.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan
1 kommentar:
Beach-2008 har du aldrig skrivit om. Kanske du kan inpirera bloggläsarna till storverk...
/Soffpotatisen
Skicka en kommentar