Arsenal spelade oavgjort idag och United vann så nu leder man bara med
ynka 1 poäng. Tydligen gjorde AFC självmål och lyckades kvittera
först i 93:e minuten. Nu såg jag inte matchen men vinner man inte
spelar det ingen roll hur bra det än var. Trenden de senaste matcherna
ger inget direkt förtroendeingivande intryck inför framtiden heller.
Distansjobb
-
Japp, på Torpet och uppkopplad. Kan ju inte påstå att det är den bästa
uppkopplingen att jobba med. Väldigt dålig faktiskt om man skall jobba i
database...
2 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar