Sista dagen on site
-
Ja, i eftermiddag drar jag upp till Kramfors. Blir distansjobb imorgon och
sen gräsklippning och friidrottstävling. Kommer nog vara som ett vrak på
sönd...
16 minuter sedan
3 kommentarer:
Ingen lyx direkt, men vad gör det. Huvudsaken ni blir väl omhändertagna. Vi håller tummarna att det inte händer något de kommande veckorna, så ni får komma hem till v-ås istället.
Kram/mamma K & pappa Bj
Kämpa på! Vi hoppas verkligen att allt kommer gå bra!
Kram
Peter & Anneli
Ja, det hoppas vi oxå (att allt kommer gå bra).
/P & G
Skicka en kommentar