Ja nu är vi tillbaka på sjukhuset för undersökning och förmodligen utskrivning. Som vanligt är det mycket väntan och alldeles nyss sa en en barnmorska att "det kan dröja lite". Så nu dricker jag the och så har vi lagt beslag på tv-n i dagrummet och ser på Montel Show. Dröjer det ännu längre kan vi också se gårdagens Våra bästa är. Hurra!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar