Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan
"I have spoken"
4 kommentarer:
Var finns grejerna du säger ni äter? Stämmer inte med bilden?/ ser jag dåligt, eller/ Synfelet
Tja!
Hoppas ni har det så bra som det är möjligt!
Jag blir lite förvånad att du inte gått lös på all den teknik som finns på ett modernt sjukhus Rille!!!
//R
Tjena synfelet!
Vad sägs om att läsa inlägget en gång till och se om inte svaret finns där?!
/ En som förstod direkt
Helt rätt synfelet har blivit synskärpan efter att glasögonen har tagits på./glasögona
Skicka en kommentar