fredag, november 30, 2007

Trängsel på Erikslund


Ok, denna bild är inte tagen på Erikslund men skulle mycket väl kunna vara det. Idag var jag på Erikslund för att gå på Systembolaget o fy f-n vilken trängsel det är på parkeringen och in och utfarterna. Folk backar hej vilt, svänger utan att blinka står och släpper av folk vart som helst. Jag är glad att jag kom undan med livet i behåll. Nu dröjer det riktigt länge innan jag utsätter mig för nåt liknande igen. Tacka vet jag att handla på internet. Det är lungt, säkert och smidigt. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Det är lungt, säkert och smidigt"

Ja, åtminstonde lungt och smidigt....

/Skeptikern

Anonym sa...

Trodde bara det var pensionärer som fortfarande var rädda för internethandel.

/ Den våghalsige

Anonym sa...

Och vem har sagt att jag är annat än pensionär?

/Den gamle och havet