fredag, november 02, 2007

Rickard vs Pitchers/banken rond 1


Som jag berättade för någon vecka sen blev jag dubbeldebiterad på kortet vid senaste Pitchers-besöket. Eftersom pengar inte direkt är en trång sektor (8,3% löneökning nyligen) så har jag inte rotat så mycket i det hela framtill nu. Det enda jag gjort är att fråga banken vad som gäller. Igår tog jag så tag i det hela igen och gick till Pitchers och pratade med dem vilket väl inte gav så särskilt mycket. De kunde inte se att de gjort något fel utan hänvisade till banken. Så idag var jag i kontakt med banken igen som skulle ta fram utdragen från det aktuella köpet. Finns bara ett påskrivet kvitto får jag tillbaka pengarna.

Så efter en första ronden finns än så länge inga vinnare. Vi får se om det ändras i nästa rond. Stay tuned som man säger "over there".

Inga kommentarer: