Sveriges förmodligen bästa band Kent kommer till Västerås nästa år!
Hur stort är inte det?! 29:e februari kommer de till Västeråshallen
och biljetterna släpps redan på måndag. Tyvärr lär man inte få tag på
några eftersom de väl köps upp av arbetsskygga parasiter som köper
massa biljetter för att sen sälja dyrt på Tradera, Blocket och
liknande. Ska ägna helgen åt att utarbeta en plan för att få tag på
biljetter utan att jobbet blir lidande. Får se hur det går. Kanske
måste jag blanda in flera...Vi får se.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar