Imorgon eftermiddag åker jag till Nyköping igen och är borta till på
fredag. Det har visat sig vara en hel del kvar att göra i projektet
och så ska vi börja hålla utbildning nästa vecka. Lite stressigt
alltså. Dvs allt är precis som det ska. (Bilden är från Nyköping om
någon undrar.)
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan

1 kommentar:
Sverige - Lettland på O'Learys om du är sugen!!!
//R
Skicka en kommentar